יבואני צלונים חשמליים, חלונות, תריסים ודלתות יוקרה

רונן לוי 054-6657788
תמיכה בתוכנת גינרי
צלונים חשמליים
ronen@opr.co.il

שלום ערוסי 054-4300594
ייעוץ חלונות, דלתות
מערכות הצללה
info@opr.co.il

חלונות ודלתות עץ NARDONE

איטליה

חברת Nardone Legno ממוקמת באזור Cassino אשר בחבל לאציו שבאיטליה . Nardone הינה חברה משפחתית שהוקמה על ידי האב לפני כ 50 שנים, ועברה לידי הבנים: סטפנו, ברנרדו וגאן לוקה.

במרבית שנותיה של החברה ייצרה החברה תריסי עץ ,על כל סוגיהם, והייתה היצרנית והמשווקת הגדולה באיזור זה, במרוצת השנים החברה גדלה והחלה לייצר גם חלונות עץ.

המפעל מצוייד במכונות CNC אוטומטיות אשר מייצרות את הפרופילים של החלונות והתריסים בדיוק רב, ולפי תקן אירופאי CE.

בשנים האחרונות החברה החלה לייצר עבור השוק הישראלי חלונות שימור, חלון שימור הינו חלון עץ צר במראהו ובמקביל מאפשר לנו רמת אטימה גבוהה , אקוסטיקה תרמיות,זיגוג כול או טריפלקס  והרכבת אביזרים  המאפשרים לנעילה היקפית ודריי קיפ.חומרי בגלם נרכשים מספקים גדולים בעולם ונבדקים בקפידה, עובדים עם כל סוגי העצים , ולפי דרישת הלקוח, שומרים על איכות הסביבה , דבר זה מחייב אותם לשמור על איכות חומרי גלם , שימוש בחומרי צביעה תקניים , בשנים האחרונות כל המצבות בעולם עבר לצבעים על בסיס מים כשמירה על איכות הסביבה , והפחתת הזיהום.

חברת Nardone Legno סיפקה חלונות עץ ותריסי עץ לשימור לפרוייקטים בתל אביב וביפו, וכן בתים פרטיים
אתר החברה:  www.nardonelegno.it

NARDONE פתיחות

הייחודיות של החברה האיטלקית היא שהחלון עשוי מעץ בלבד המאופיין בסגנון האיטלקי השמרני.
דגם ה SD65-  חתך צר של 68 מ"מ מאפשר יצירת אווירה מעוצבת בשמרנות ובלי לוותר על טכנולוגיות אטימה מתקדמות וניתוק טרמי אפקטיבי. כמו כן מציע מגוון אפשרויות של יישום, עם פנל אטום משולב בזכוכית או עם זכוכית בלבד ובשילוב אביזרים יחודיים בגווני ברונזה או חלוקה.
דגם ה AL68-  חלונות מדגם זה עשויים מעץ ובחיפוי אלומיניום במגוון דוגמאות וצבעים.
שילובים אלו, המוסיפים לכל בית נגיעה אופנתית ייחודית בסגנון קלאסי או מודרני, מאפשרים לכם להנות מחלון חזק בעל בידוד אקוסטי מפני רעשים ופגעי מזג האוויר – במחיר הוגן. חלונות אלו עומדים בתקן האירופאי המבטיח עמידות לשנים רבות.

דגם ה PIVOT68-  עשוי עץ Meranti – עץ איכותי ממשפחת המהגוני. חלון זה עשוי עץ תלת שכבתי העובר תהליכי ייבוש מבוקרים השומרים על עמידתו ואיכותו לאורך שנים רבות. כל החומרים שממנו מורכב חלון זה עברו בדיקת איכות קפדנית ונמצאו כמתאימים ועמידים לאקלים החם והיבש ששורר בישראל.
דגם הרם הזז- דלתות הזזה מבוססות על מגנון המאפשר שימוש בדלתות הזזה גם במפתחים גדולים ובדלתות בעלות משקל כבד.
מבוסס על ידית ארוכה וסיבובית. סיבוב הידית מוריד את הגלגלים ומאפשר שינוע קל וחלק של הדלת. סיבוב נוסף של הידית מעלה את הגלגלים והדלת נחה על גומיות EPDM הנמצאות בין הכנף למשקוף ויוצרות אטימה הרמטית.
ישנם שני דגמים להרם הזז:
HS68SD- עץ מלא בלבד.
HS68AL– עץ מלא בחיפוי אלומיניום.
בנינים היסטורים וחלוניהם הם עדות ליצירתיות ולסטנדרטים הטכנולוגיים הגבוהים של מהנדסי העבר, בניינים אלו הוכרו בדור שלנו כירושה תרבותית בעלת ערך, אותה עלינו לפתח ולשמר.

דגם ה NR58- חלון פתיחה זה זכה למקום של כבוד במורשת העיצובית של ימינו,בזכות עיצבו האלגנטי והמאופק. החלון מתאים במיוחד לבניינים היסטוריים, הודות לפרופיל העץ המהוקצע והעדין המאפיין אותו. חלון הפתיחה NR58 מאפשר שיחזור של החלונות ההיסטוריים המאפיינים מונומנטים אדריכליים, באמצעות בחירת פרטים דקורטיביים כגון משקופים, כנפיים וחוצצים.
הNR58 עומד בכל הדרישות והתנאים המחייבים בניינים היסטוריים ומשולבים בו פתרונות איטום חדשניים שהופכים אותו לחלון מושלם ורלוונטי לחיים המודרנים

פרויקטים

חלונות עץ שימור - נחלת בנימין תל אביב- NARDONE
חלונות ודלתות עץ - מושב אביגדור - NARDONE
חלונות ודלתות עץ - וילה בשרון - NARDONE
חלונות ותריסי עץ - גן יבנה- NARDONE
חלונות עץ שימור - פרייברג תל אביב - NARDONE
חלונות ותריסי עץ - שימור - נוה צדק -NARDONE
חלונות ודלתות עץ - לקט פרויקטים - NARDONE