יבואני צלונים חשמליים, חלונות, תריסים ודלתות יוקרה

רונן לוי 054-6657788
תמיכה בתוכנת גינרי
צלונים חשמליים
ronen@opr.co.il

שלום ערוסי 054-4300594
ייעוץ חלונות, דלתות
מערכות הצללה
info@opr.co.il

חלונות אלומיניום - ALCON

דלתות אלומיניום - ALCON

יוון 

אלקון היא חברת יוונית המייצרת חלונות ודלתות מאלומיניום / PVC , בעלת ניסיון של יותר מעשרים שנה, המפגינה לאורך כל השנים רמה מקצועית גבוהה ויחסי לקוחות מעולים. מוצרי החברה כוללים, בין היתר, מסגרות חלון מאלומיניום PVC/, דלתות כניסה, תריסים, מעקות, בפרופילים טרמיים ובזיגוג בידוד תרמי. המטרה הבלעדית של החברה נשארת איכות המוצרים שלה פיתוח מתמשך למוצרים חדשים . מוצרי אלקון מובחנים בזכות האסתטיקה המושלמת שלהם ומבטיחים את תקני האיכות הגבוהים ביותר של בידוד תרמי ואקוסטי, בטיחות ופונקציונליות מושלמת, הודות לחומרים המעולים המשמשים לייצורם. מסיבה זו, החברה עובדת עם הספקים הגדולים ביותר של חומרי גלם ואביזרים למסגרות. כגון ALUMINCO/  SCHUCO,

 

בעזרת טכנולוגיה חדישה, היא יכולה לענות בקלות על דרישותיהם של לקוחותיה, הנמצאים תמיד לצידם, על מנת לממש את חלומותיהם, במטרה סופית ליצור איכות חיים טובה יותר.

 

החברה משקיעה בהון ובכוח אדם על מנת שתוכל לייצר מוצרים מצוינים במחירים נוחים, תוך התמקדות תמיד בלקוח המאושר האולטימטיבי.

 

שיתוף הפעולה שלה עם חברות זרות מובילות מעניק לה תמיד מצוינות, הן במוצריה והן בפיתוח חדשים. הוא משתף פעולה עם שמות כגון Schüco (פרופילי אלומיניום ו- PVC, מנגנונים), אלומיניום (פרופילי אלומיניום), Elvial (פרופילי אלומיניום), Aluminco (מערכות אלומיניום), GU (מנגנונים), Winkhaus (מנעולים) (ידיות), Dr. האן (צירים), רוטו (מנגנונים),Seigenia ,זכוכיות – סנט גוביין, AGC, גרדיאן וכו '.

לאלקון ישנה חברת בת בדיסלדורף גרמניה.

אלקו יצרן מוסמך מטעם חברת CORTIZO ספרד לייצר את המערכות שלהם כולל מערכת COR VISION PLUS. מערכת הזזה מיני מליסטית פרמיום. 

 

אתר החברה : https://alcon.com.gr

 

פרויקטים

חחלונות אלומיניום - בניין קריניצי רמת גן - ALCON
מערכות אלומיניום תרמיים - רמת אביב - ALCON
דלתות אלומיניום הרמוניקה - ביצרון ת"א - ALCON
דלתות אלומיניום בית עריף - ALCON