יבואני צלונים חשמליים, חלונות, תריסים ודלתות יוקרה

רונן לוי 054-6657788
תמיכה בתוכנת גינרי
צלונים חשמליים
ronen@opr.co.il

שלום ערוסי 054-4300594
ייעוץ חלונות, דלתות
מערכות הצללה
info@opr.co.il

מערכות תרמיות SCHUCO

גרמניה

HAGA
בתור אחת החברות המובילות בגרמניה, בתחום באלומיניום והפלדה, אנו מתמחים בעיצוב, תכנון, ייצור והתקנה של כל סוגי חלונות, דלתות, וחזיתות -קירות מסך העשויות אלומיניום, פלדה וזכוכית. .
HAGA Metallbau GmbH הוקמה בשנת 1976 באזור Hofheim (בוואריה צפון), במרוצת השנים הוקמו עוד שלושה מפעלים, Römhild, Wackersdorf ו Fuchsstadt ומעסיקה צוות של כ 500 עובדים, מהנדסים, מתכננים, עובדי ייצור, וצוותי הרכבה.
HAGA הינה פרטנר SCHUCO גרמניה, מחויבת לעבוד לפי דרישות תקן החברה ומוצריה.
מקפידה על שימוש בצבעים, ובשיטת צביעה אקולוגית, המאושרת SCHUCO גרמניה, בחירה והתאמת המוצר לדרישות הלקוח ובמקביל שמירה על עמידות המוצר לאורך שנים, מול מיקום ותנאי
HAGA מייצרת מעל -1,000 טונות של אלומיניום בשנה, בעיקר מוצרי SCHUECO.

התקנת מוצרי זכוכית- קירות מסך ,ויטרינות מעל 200,000 מטרים רבועים, בעזרת שותפים חיצוניים Flachglas Wernberg, Semcoglas ו Sachsenglas.
מעבר לעבודתנו בפרויקטים אלו, ובעזרת הניסיון הרב שצברנו בענף זה, וכדי להתמודד עם פרויקטים נוספים גדולים ומורכבים, כגון קונסטרוקציות מפלדה, ומעטפת מפלדה, מומחיות הארגון שלנו מאפשר לנו להתמודד עם קטנים וגדולים, ומטרתנו היא ליצור עם שותפינו פתרונות טכניים באופן כלכלי, ואקולוגי.
יחד עם הלקוחות והספקים שלנו, אנחנו נענים לדרישות הפרויקטים החדשים, במורכבותם, בתכנון קפדני, השומר על תקינה מחמירה של המוצרים , פתרונות אקוסטיים , טרמיים , ושמירה על איכות הסביבה, במהירות, עם יכולת גמישות ושותפות הוגנת. אנחנו תמיד שואפים לתוצאה משביעת רצון של שני הצדדים.

www.haga-metallbau.eu

פרויקטים

מערכות אלומיניום תרמיים - וילה בכפר סבא - SCHUCO
מערכות תרמיים - נחמני תל אביב - SCHUCO
מערכות אלומיניום תרמיים - ירושלים - SCHUCO