יבואני צלונים חשמליים, חלונות, תריסים ודלתות יוקרה

רונן לוי 054-6657788
תמיכה בתוכנת גינרי
צלונים חשמליים
ronen@opr.co.il

שלום ערוסי 054-4300594
ייעוץ חלונות, דלתות
מערכות הצללה
info@opr.co.il

חלונות ודלתות אלומיניום ועץ SIALLWOOD

איטליה

חברת SiallWood ממוקמת בעיר סלרנו, עיר נמל דרומית לנאפולי, SiallWood הינה אחת מהחברות המובילות באירופה בייצור, ושיווק חלונות אלומיניום עץ, ודלתות אלומיניום עץ. החלונות מיוצרים במגוון צבעים ועיצובים. ומיוצרים על פי תקן אירופאי CE.עשויים מעץ מובחר, באיכות הגבוהה ביותר, העובר ייבוש מבוקר , וצביעה בתהליך מיוחד, ובצבעים איכותיים העמידים במיוחד, המקנים למוצרים  מראה יפה ואורך חיים ארוך.
SiallWood מציעה קו מוצרים יוקרתי , הכולל חלונות אלומיניום עץ, דלתות אלומיניום עץ . מוצרים אלו מלשבים בשלמות בין יתרונותיו ויופיו של העץ, לבין העמידות של האלומיניום המותקן בצד החיצוני של המבנה והתוצאה: חלונות ודלתות יפהפיים ועמידים לאורך שנים.
ישנה התאמה מלאה בין בחירת החלון לדרישות הלקוח, באם צריך מערכות תרמיות,או רגילות אשר משולבות בזכוכיות חכמות, המקנות חסכון באנרגיה, מניעת חדירת קרני שמש וחום.
סיאלווד עובדת בישראל מעל 10 שנים וביצעה את שני הפרויקטים היוקרתיים בירושלים ובארץ.

JERUSALEM OF GOLD- ירושלים של זהב מגדל מגורי יוקרה.
KING DAVID – מראות ירושלים קינג דויד מגדל מגורי יוקרה, ועשרות וילות ובתים פרטיים.

SIALLWOOD פתיחות

מערכת פתיחה סופר טרמית

S600-TT המהווה פיתול טכנולוגי של סידרת ה S500 , היא הסדרה המתקדמת ביותר של חברת SialWood. בחלון המעוצב המצויד בסרגלי זיגוג המעניקים לו מראה עתיק ובאלומיניום חיצוני השומר על העץ מפגעי הטבע, מותקן פוליאמיד כפול היוצר נתק טרמי המונע חדירת חום או קור לחלל הבית ומספק סינון רעשים חיצוניים אל תוך הבית.
חלון זה מתאים ומומלץ במיוחד לאזורים גיאוגרפיים קרים כגון הרי ירושלים, הגליל והגולן.

הסדרה היוקרתית והמובילה של OPR ,באמצעותה ניתן לייצר כמעט את כל סוגי הפתיחות:
פתיחה רגילה, כפולה, דרייקיפ, בלקוני, הרמוניקה והזזה מקבילה. כמו כן ניתן לייצר דלת בודדת בפתיחה פנימה או החוצה. מוצרי ה S 500 מיוצרים עפ"י תקן אירופאי ומציעים מגוון יתרונות טכנולוגיה שימושיים:

  • סרגל זיגוג עשוי אלומיניום המוסיף חוזק  ותמיכה לחלון ומבטיח שהעץ יהיה חופשי מכל עומס. בנוסף, סרגל הזיגוג מאפשר עמידה איתנה של הזכוכית ברוחות חזקות.
  • פרופיל העץ המחפה את פרופיל כנף האלומיניום עשוי מיחידה אחת שיוצר קו צר ו "נקי".
  • האלומיניום והעץ מחוברים על ידי קליפסים ייעודיים (פטנט של החברה). קליפסים אלו עשויים מ PVC קשיח האחראים לכך שמרכיב העץ בחלון יאובטח כנגד האלומיניום. מבנה הקליפסים וגודלם מבטיח שמקדם שינוי ההתרחבות של האלומיניום והעץ יישמר.
  • מרווח תא (תעלה) לריקון זרימת מים מהחלון החוצה. גודל תעלה זו מבטיחה אוורור חיוני של חומרי האלומיניום והעץ וניקוז המים שחדרו אל תוך החלון החוצה.
  • פעולת האטם מאפשרת בידוד נגד הסתננות המים ומונעת בכך מגע פיזי בין פרופיל העץ למשטח.

מערכת פתיחה סופר טרמית

S600-TT המהווה פיתול טכנולוגי של סידרת ה S500 , היא הסדרה המתקדמת ביותר של חברת SiallWood. בחלון המעוצב המצויד בסרגלי זיגוג המעניקים לו מראה עתיק ובאלומיניום חיצוני השומר על העץ מפגעי הטבע, מותקן פוליאמיד כפול היוצר נתק טרמי המונע חדירת חום או קור לחלל הבית ומספק סינון רעשים חיצוניים אל תוך הבית.
חלון זה מתאים ומומלץ במיוחד לאזורים גיאוגרפיים קרים כגון הרי ירושלים, הגליל והגולן.

SIALLWOOD דלתות הזזה

דלת הזזה בטכנולוגיית "הרם הזז" , המבוססת על מנגנון ה -" hebenSchieben" (בגרמנית: "הרם הזז"). באמצעות ידית ארוכה וסיבובית מורידים את הגלגלים ומאפשרים בכך שינוע חלק וקל של הדלת. סיבוב נוסף של הידית מעלה את הגלגלים והדלת נחה על גומיות EPDM הנמצאות בין הכנף למשקוף ויוצרות אטימה הרמטית. דלת העץ בעלת העיצוב הביתי והחמים, יחד עם גלגלי הזזה בקוטר גדול, מספקים לנו דלת נאה, המתנייעת בקלות ואוטמת בשלמות.

סדרת הS900 המיוצרת בתקן האירופי, כוללת בנוסף גם נתק טרמי המספק בין בידוד אפקטיבי בין טמפרטורה חיצונית מתחת לאפס מעלות לבין הטמפרטורה בחלל הבית ומונע עיבוי פנימי.

S800 היא סדרת הזזה בתקן אירופי, המאפשרת ייצור מפתחים קטנים עם 2,3 או 4 כנפיים מפגש.

  • אפשרות לכיס בודד וכיס כפול.
  • בהזזה דו כנפית ניתן לשלב כנף רשת (מסילה משולשת בעלת 3 נתיבים.
  • סרגל זיגוג האלומיניום מוסיף חוזק ותמיכה לחלון ומבטיח שהעץ יהיה חופשי מעומסי נשיאה. בנוסף, סרגל הזיגוג מאפשר עמידה איתנה של הזכוכית מפני רוחות חזקות.
  • פרופיל העץ המחפה את פרופיל כנף האלומיניום עשויי מיחידה אחת, היוצרת קו צר ו"נקי".

פרויקטים

חלונות ודלתות אלומיניום ועץ - עין הוד - SIALLWOOD
חלונות ודלתות אלומיניום ועץ - רמת חן - SIALLWOOD
חלונות ודלתות אלומיניום ועץ - רמת אביב - SIALLWOOD
חלונות אלומיניום ועץ - רעננה - SIALLWOOD
אלומיניום ועץ - כרמליה חיפה - SIALLWOOD
חלונות ודלתות אלומיניום ועץ - הולילנד - SIALLWOOD
חלונות ודלתות אלומיניום ועץ - סביון - SIALLWOOD
חלונות ודלתות אלומיניום ועץ - בית בשרון - SIALLWOOD